Waar design en akoestiek samen komen.

Sounds like Ecophon

 

 

Ecophon heeft wereldwijd haar campagne "Sounds like Ecophon" gelanceerd. In deze campagne worden zowel het multi-aanbod als het designportfolio onder de aanbracht gebracht.

Heb je vragen over dit nieuwsartikel?

Christiaan Vuurens

Christiaan Vuurens, Marketing en inkoop

Aangezien Ecophon in haar aanbod oplossingen heeft voor verschillende toepassingen, kunnen er nog meer akoestische uitdagingen aangepakt worden. Deze campagne is een uitstekende gelegenheid om Ecophon's relevantie te demonstreren en de aanwezigheid in het ontwerp van unieke ruimtes te vergroten. Ecophon steeft ernaar om een top-of-mind awareness te creëren bij de doelgroep en hen te begeleiden bij het selecteren van hoogwaardige akoestische producten uit haar aanbod voor projecten waarbij design en akoestiek samen komen. De diversiteit aan ontwerpen die kunnen worden bereikt met de Ecohpon premium producten en de klantencases die in deze campagne getoond worden, zijn visueel aantrekkelijk en voelen exclusief aan. Ecophon heeft een geweldig trackrecord van zeer coole projecten, wat essentieel is voor deze campagne en om onze mogelijkheden te laten zien.

De belangrijkste doelstellingen van de campagne zijn het presenteren van de designvrijheid die Ecophon kan bieden met haar producten zonder concessies te hoeven doen aan de akoestiek. Ecohpon doet dit via een samenwerking met architecten die vertellen over hun unieke projecten wereldwijd waarbij ze Ecophon producten hebben toegepast. Het aanbod dat wordt getoond in de Sounds like Ecophon-campagne bestaat o.a. uit Master, Focus, Solo, Fade (akoestisch pleister). Verder komen ook de mogelijkheden qua kleuren voor het ophangsysteem aan bod.

Door op 'Alles accepteren' te klikken, stemt u ermee in dat we informatie over u mogen verzamelen voor verschillende doeleinden, waaronder: Functionaliteit, Statistieken en Marketing